Renault, lüks otomobil serisini uluslararası pazarlara yönelik bir SUV ile genişletiyor. Renault, global ürün gamının yeni üyesi yeni KOLEOS’un 2016 Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda ilk gösterimin gerçekleştirdi. Fransız markanın D sınıfı SUV’u aynı zamanda ürün yelpazesinin en üstüne konumlanacak. Renault’nun bu yılın başında açtığı üretim tesisi Wuhan’da bantlardan inen Koleos markanın Çin pazarındaki büyümesine de önemli katkıda bulunacak.
REKOR SAYIDA YENİ MODEL
Koleos, tüm dünyada 10 yeni modelin lanse edilmesiyle ikinci rekor yılını yaşayan Renault ürün atağında kilit bir rol oynuyor. Lüks SUV, binek otomobillerdeki konforu arazi araçlarının genleriyle harmanlamayı hedefliyor. Her türlü yol ve arazi şartına uygun kabiliyetler ile donatılan araç, bu özelliğiyle dengeli bir sürüş sağlıyor.
4X4 ÇEKİŞ SİSTEMİ
Yeni KOLEOS bir D-segment SUV aracından beklenen her şeyi sunuyor: Güçlü, kaslı dış hatlar, Eşsiz dört tekerlekten çekiş teknolojisi, 231 mm’lik zemin yüksekliği sayesinde her türlü arazide sürüş kabiliyeti. Bununla birlikte Renault’nun bilindik bilgi ve birikimini de bünyesinde barındırıyor: Kategorisinin en iyisi durumundaki teknoloji ve tasarıma sahip koltuklarla donatılmış rafine, konforlu iç mekân, 289mm’lik arka koltuk diz mesafesi ile birlikte sınıfının lideri olan iç mekan, R-LINK2 multimedya tableti gibi Renault’nun diğer lüks modellerinde sunulan ekipmanlar. Yeni KOLEOS, SUV araçlarla özdeşleşmiş sağlamlık özelliğinin yanı sıra üst segment otomobillerde görmeye alıştığımız zarafeti ve özellikleri de bünyesinde barındırıyor.
TALİSMAN İLE BENZER ÖZELLİKLER
Özellikleri, Yeni KOLEOS’u konfor ve zerafet konusunda sınıfında referans haline getiriyor. Talisman’dan esinlenen gözalıcı tasarımı ile Yeni Koleos, Renault’nun crossover (Espace), D Sedan modeli (Talisman) ve station wagonversiyonundan (Talisman Estate) oluşan lüks sınıfı serisini tamamlıyor.
Dünyanın dört bir yanındaki müşterilerin taleplerine uygun olarak her ayrıntısı üzerinde incelikle düşünülmüş olan Yeni KOLEOS’un satışları 2016’nın üçüncü çeyreğinde Avustralya, Türkiye, Körfez ülkeleri ve bazı Latin Amerika ülkelerinde başlayacak. 2016’nın sonuna doğru ise Çin’de, ardından 2017 yılı başında Rusya ve Avrupa’da satışa sunulacak.