Makyaj Citroen C3’e yaradı

0

Citroën Türkiye, markanın tüm dünyada en çok satan modeli olan C3, geçirdiği makyaj operasyonu sonrasında satışa sunuldu. Üçüncü nesil C3, 2016 yılından bu yana gerçekleştirmiş olduğu 850.000 adetlik satış performansıyla başlı başına bir başarı hikâyesi yazmıştı.

Makyajlanan C3 modelinin üç versiyonu da 1.2 litre benzinli motorla otomatik şanzımanla gelecek.

Yeni Citroën C3 modern ve gösterişli bir görünüme sahip, başka hiçbir otomobile benzemiyor. Renkli bir kişilik ve benzersiz konfor seviyesi ile sınıfındaki diğer otomobillerden ayrışıyor.

Yeni C3’ün yüzde 50 ÖTV diliminde kalmasının büyük avantaj olduğunu vurgulayan Citroen Türkiye Pazarlama Direktörü Selen Alkım, “Citroen dünyasında Türkiye en çok satış yapılan 7. ülke oldu. Yılı 2019 yılına göre 2,5 kat daha yüksek satışla tamamlamayı planlıyoruz. Bu da 29 bin adetin üzerine denk geliyor. Bunun 4 binini yenilenen C3 modelimiz oluşturacak” açıklaması yaptı.

Yeni konsept otomobillerden ilham alınan ve yeni LED farlarla desteklenen ve tamamen yeni Citroën kimliğini yansıtan karakterli bir ön görünümü beraberinde getirirken; zengin dış görünüm kombinasyonu, üç yeni tavan dekoru, yeni alaşım jantı ve ikisi de yeni olmak üzere iki farklı iç ambiyans alternatifi ile yeni Citroën C3 son derece zengin bir özelleştirme ve kişiselleştirme potansiyeli sunuyor. Markanın yeni görsel imzası niteliğinde olan yeni Airbump® tasarımları modern ve çekici bir görünümü beraberinde getiriyor. Daha çok üst segmentlerde kullanıma sunulan yeni Advanced Comfort koltuklar tamamen yeni bir araç içi konfor deneyimi sunarken, 12 farklı ileri sürüş destek sistemi, yedi inç dokunmatik ekranı ve akıllı telefon ekran yansıtması için Mirror Screen de dahil olmak üzere birçok internet bağlantılı hizmet gibi özellikler günlük hayatı kolaylaştırıyor ve benzersiz bir sürüş deneyimini beraberinde getiriyor. Yüksek verimlilik seviyesine sahip Euro 6 normuna uygun motor seçenekleriyle yeni Citroën C3’ün fiyatı 156.500TL’den  başlıyor, en üst versiyonda 194 bin 400 TL’ye kadar yükseliyor.

Satışa sunulduğu günden bu yana yaklaşık 4,5 milyon adet satan C3, Aralık 2019 sonu itibariyle Citroën ürün gamının en çok satan modeli Avrupa B segmentinin en çok satan ilk beş modelinden birisi oldu. C3, benzersiz tasarımı, renkli kişiliği ve Citroën konforu ile son derece rekabetçi bir segmentte varlığını güçlendirmeye devam ediyor. 2016 yılında yollara çıkan C3, tüm dünyada 850.000 kişi tarafından tercih edilerek büyük bir başarıya imza attı. Diğerlerinden farklı olma misyonuyla yollara çıkan yeni Citroën C3, hatchback segmentinin en çok kişiselleştirme olanağı sunan ve en konforlu otomobili olarak öne çıkıyor.

TAMAMEN YENİ BİR ÖN TASARIM DİLİ

Yeni Citroën C3, yeni ön tasarımıyla Citroën ürün gamının tasarım dilini tamamen yeni bir noktaya taşıyor. Söz konusu yeni ön tasarım 2016 yılında Paris Otomobil Fuarında sergilenen CXPERIENCE konsept otomobilinden esintiler taşıyor. Söz konusu esintiler yeni Citroën C3’e yeni ve daha heybetli bir görünüm kazandırıyor. Yeni Citroën kimliğini yansıtan yeni ön görünüm kaput yüksekliğini vurguluyor. Markaya ait logo ile birlikte krom bir şerit LED gündüz farları arasında boylu boyunca uzanıyor ve otomobilin genişlik algısına katkı sağlıyor. Ayrıca tüm donanım seviyelerinde LED teknolojisiyle donatılan yeni ön farlar daha teknolojik bir görünüm sergiliyor. Bunun dışında alt bölümdeki renkli krom çerçeveleri yeni Citroën C3’e modern ve havalı bir görünüm kazandırıyor. Airbump®’daki kapsül tasarımını andıran yeni arka yan panel desenleri otomobilin geneline hakim modern ve havalı görünümü tamamlarken, 3-Boyutlu tasarıma sahip stop lambaları da modern ama aynı zamanda daha teknolojik bir görünümü beraberinde getiriyor. Bagaj kapağının ortasındaki krom çerçeveli parlak siyah marka logosu arka kısımdaki modern görünümü tamamlıyor.

GÜÇLÜ VE KENDİNDEN EMİN BİR GÖRÜNÜM

Yeni Citroën C3 bünyesindeki tasarım detaylarıyla daha güçlü ve kendinden emin bir görünüm sergiliyor. Yüksek ve yatay bir mimariye sahip ön bölüm, 3,99 metre ile aslında kompakt bir otomobil olan C3’e daha kendinden emin bir görünüm kazandırıyor. Motor kaputu ile aynı hizada cam çizgileri ve siyah direk kaplamaları havada süzülen tavan hissine neden oluyor. Versiyona bağlı olarak sunulan yan Airbump® sadece farklı bir görünüm ve markaya özgü bir imza olmakla kalmıyor, aynı zamanda olası küçük göçük ve çiziklere karşı otomobil yan gövdesini koruyor. Yeniden tasarlanan ve müşterinin seçtiği Renk Paketine uygun bir renkle çevrelenen bu bölüm üç kapsülden oluşuyor. Versiyona bağlı olarak 640 mm’ye kadar ulaşan büyük çaplı tekerlekler yeni Citroën C3’ün yola daha iyi oturmasını sağlıyor ve yeni C3’ün güçlü görünümüne katkı sağlıyor. Geniş tamponlar ve marşpiye kaplamaları belirgin çamurluk ağızlarının tasarımını tamamlıyor, otomobilin güçlü ve dinamik görünümünü destekliyor. Yine bu geniş kaplamalar ek koruma hissi de sağlıyor.

ZENGİN KİŞİSELLEŞTİRME SEÇENEKLERİ

C3, 2016 yılında satışa sunulduğunda bu segmentte bu kadar zengin bir kişiselleştirme seçeneği sunan ilk modeldi. Bu ilk devam eden süreçte markanın diğer modellerine de yansıdı. Müşterilere çok daha fazla seçenek sunan yeni C3 kişiselleştirme konusunu daha da ileriye taşıyor. Söz konusu zengin kişiselleştirme seçenekleri müşteriye satın alacağı otomobili kendi kişisel zevkine ve karakterine uygun olarak şekillendirme imkânı sunuyor. Yine bu kişiselleştirme seçenekleriyle hem dış tasarımda, hem de iç mekânda çok daha canlı, çok daha renkli bir görünüm elde edilebiliyor. Örneğin Renk Paketi ile birlikte Airbump® ve sis lambalarının çevresi renkleniyor. Yeni C3; yedi gövde rengi, Airbump® ve sis lambalarını çevreleyen dört Renk Paketi, dört tavan rengi seçeneği, üç tavan dekoru rengi dışında 16 inç yeni jant modeli ile segmentinin en kişiselleştirilebilir otomobili.

FARKLI İÇ MEKÂN TEMALARI

Kişiselleştirme programı, La Maison Citroën (Techwood renk teması) ve huzur veren İskandinav tarzı iç mekânda da devam ediyor. Standart olarak sunulan renk teması dışında biri daha sıcak ve şık, diğeri daha dinamik olmak üzere iki renk seçeneği daha bulunuyor. Yeni C3, rahat ve konforlu bir iç mekân sunuyor. Kapı panellerinde ve koltuklarda kullanılan renk ve malzemelerin birbiriyle uyumu sıcak ve huzurlu bir ambiyansı beraberinde getiriyor. Zümrüt ambiyans, koyu renkler ve zümrüt renk dokunuşlarıyla kontrast oluşturuyor. Dinamik bir görünüm sergileyen kaliteli malzemelerle bezenen iç mekânda uygulanan renkli şeritler kalite hissini daha da yukarıya taşıyor. Dokunma hissi uyandıran yumuşak malzemelerin yoğun olarak kullanıldığı Techwood ambiyans açık renk ahşap uygulamalarla şık bir görünüm ve sıcaklık sunuyor.

TEKNİK ÖZELLİKLER

Uzunluk: 3,99 m

Genişlik: 1,75 m

Yükseklik: 1,49 m

Aks mesafesi: 2,54 m

Bagaj hacmi: 300 lt

 

Paylaş.

Yorum Yapın

Copyright 2020 OTOMOBİLPORT