Nissan, aralarında İngiltere, İtalya, Fransa ve İspanya’nın da bulunduğu önemli pazarlarda yakalamış olduğu ivmenin de katkısıyla 2015 mali yılını batı Avrupa pazarında rekor satış adedi ve pazar payı artışı ile kapattı. Türkiye’de ise 2014 mali yılına göre satışlarını yüzde 46 oranında artıran Nissan, yüzde 2,9 ile en yüksek pazar payına ulaştı. Nissan, 2015 mali yılına ilişkin Avrupa finansal sonuçlarını açıkladı. Batı Avrupa pazarında 621 bin 910 adetlik satış gerçekleştiren Nissan, 2014 mali yılına göre yüzde 9,4’lük bir büyüme kaydederek 710 bin 321 adet araç satışına imza attı ve tüm zamanların en yüksek büyüme oranını kaydetti. Datsun ile birlikte 2015 mali yılında 737 bin 501 adet satış gerçekleştiren Nissan, Avrupa satış rekoru kırdı. Mart 2016’da 95 bin 720 adetlik bir satış başarısına imza atan Nissan, bu sonuçla 2009 yılından bu yana altı yıl üst üste istikrarlı bir şekilde pazar payını artırdı ve istikrarlı büyümesini sürdürdü. Ekim ayında faaliyetlerini bizzat yönetme kararı aldığı Türkiye pazarında da hızlı bir yükselişe geçen Nissan, 27 bin 916 adetlik satış ile bir önceki mali yıla oranla satışlarını yüzde 46 artırarak ülke tarihindeki en yüksek pazar payı olan yüzde 2,9 rakamına ulaştı.
2015 mali yılında satışlarını İspanya’da yüzde 19,3, Almanya’da yüzde 13,2, İtalya’da yüzde 8,8, İngiltere’de yüzde 4,2 ve Fransa yüzde 3,9 oranında artıran Nissan’ın Türkiye pazarı satışlarındaki artışı ise yüzde 46 gibi rekor bir oranda gerçekleşti. Avrupa satışları yeni Navara ve daha uzun menzilli Leaf 30 kWh modellerinin lanse edilmesiyle ivme kazanan markanın amiral gemisi Qashqai, 2015 mali yılında 250 bin adedin üzerinde bir satış hacmine ulaştı. Tüketicilerine sunduğu yakıt verimliliğinin yanında Çevre Görüş Sistemi ve Güvenlik Kalkanı gibi gelişmiş teknolojileriyle öne çıkan Qashqai, Türkiye pazarında ise 17 bin 547’lik bir satış rakamı yakaladı.