Tamamen elektrikli BMW iX1, 438 kilometre menzile sahip. Model daha sonra 2023’ten itibaren öncelikle Almanya’da ardından da tüm pazarlarda satışa sunulacak. Üçüncü nesli 2022 sonbaharında piyasaya sürülecek olan yeni BMW X1, daha sonra FAAR platformu (önden çekişli platform) olarak adlandırılan değiştirilmiş UKL platformunu temel alıyor. Bu, geleneksel motorların, plug-in hibritlerin ve tamamen elektrikli sürücülerin kullanılmasına izin veriyor BMW X1’in iX1 olarak adlandırılan elektrikli versiyonu 2023’ün başlarında satışa sunulacak.
İlk ortaya çıkan bilgilere göre ön ve arka akslardaki iki elektrikli motor, 30 kW’lık bir takviye ile 200 kW’lık toplam güce ulaşacak. DC hızlı şarj ile aracın bataryası 29 dakikada yüzde 10’dan 80’e kadar doldurulabilecek.
Üçüncü nesli 2022 sonbaharında piyasaya sürülecek olan yeni BMW X1, daha sonra FAAR platformu (önden çekişli platform) olarak adlandırılan değiştirilmiş UKL platformunu temel alıyor. Bu, geleneksel motorların, plug-in hibritlerin ve tamamen elektrikli sürücülerin kullanılmasına izin veriyor BMW X1’in iX1 olarak adlandırılan elektrikli versiyonu 2023’ün başlarında satışa sunulacak.
İlk ortaya çıkan bilgilere göre ön ve arka akslardaki iki elektrikli motor, 30 kW’lık bir takviye ile 200 kW’lık toplam güce ulaşacak. DC hızlı şarj ile aracın bataryası 29 dakikada yüzde 10’dan 80’e kadar doldurulabilecek.
Otomobilin iç mekanı da yeniden tasarlanmış. Sürücü odaklı 10.25 inçlik dokunmatik ekran, kablosuz şarj, M-Sport deri direksiyon ve masaj fonksiyonlu spor koltuklar ilk dikkat çeken özelliklerden.
Her ne kadar düz bir zemin oluşturmasa da 40:20:40 oranında katlanabilen arka koltuk sırası yardımıyla bagaj hacmi 540 ile 1600 litre arasına değişebilecek.