Audi Türkiye’nin görüntülü satış hizmeti olan ve tüm dünyayı etkileyen Covid-19 salgınıyla birlikte daha da tercih edilir hale gelen AUDIRECT, tam kapanma süresince ek satış temsilcileriyle hizmet verecek. Audi Türkiye’nin, 2020 Haziran ayında devreye aldığı ve geçtiğimiz yıl başlayan COVID-19 salgınıyla birlikte daha da tercih edilen satış uygulaması AUDIRECT ile bu süreçte hizmetini sürdürecek. Özellikle yaz aylarına girdiğimiz ve tatil dönemi öncesi bu günlerde, araç almak isteyen tüketicilerin tercih ettiği AUDIRECT, tam kapanma süresince ek satış temsilcileriyle hizmet verecek.
Tam kapanma öncesi fiziki randevular da AUDIRECT’e yönlendirilecek
Tam kapanma kararı öncesi, Audi showroomlarında görüşmeler gerçekleştiren ve işlemleri bekleyen veya kapanma tarihleri arasına görüşme randevusu verilen müşterilere de AUDIRECT aracılığıyla ulaşılacak. Böylece satın alma süreçleri aksatılmadan devam edecek.
Uygulama son derece basit
Audi Türkiye’nin görüntülü satış hizmeti olarak bilinen AUDIRECT’te müşteriler, sanki fiziki anlamda bir showroomdaymış gibi satış temsilcisiyle görüşerek satış sürecine dahil olabiliyor.
Uygulamadan yararlanabilmek için Audi Türkiye’nin internet adresine – https://www.audi.com.tr cep telefonu, tablet veya bilgisayarları ile giren müşteriler, menüde yer alan ‘görüntülü görüşün‘ sekmesindeki kişisel bilgileri dolduruyor, şehir ve yetkili satıcı belirterek ister hemen görüşme talebini iletiyor, isterse başka bir tarih veya saate randevusunu alıyor. Formu doldurduktan sonra, forma yazdığı mail adresine Audirect satış temsilcisi tarafından ‘Görüşme Talebi‘ maili geliyor. Buradaki linke tıklayarak, https://audirect.audi.com.tr/ adresine giriş yapılıyor. Burada sizi bir Audi satış temsilcisi karşılıyor.