2015 yılına ait finansal rakamlarını paylaşan Türk Pirelli, 1,2 milyar TL ciro elde etti. 2015 yılında da premium segment liderliğini elinde tutan Türk Pirelli, yüzde 32’lik bir büyüme elde etti. 2015 yılını belirledikleri hedef paralelinde tamamladıklarını söyleyen Pirelli Otomobil Lastikleri CEO’su Livio Magni, “Premium segmentteki başarımızın tesadüfi olmadığını bu yıl da kanıtladık.
Özellikle son 5 yılda gerek ciro, gerekse karlılık olarak sürekli artan bir grafik elde etmiş olmamız da bunun doğal bir sonucu” dedi. Türk Pirelli, 2015 yılına ait finansal sonuçlarını açıkladı. 2015 yılında cirosunu geçen yıla oranla yüzde 1,4 artırarak 1,2 milyar TL’ye çıkaran marka, Türkiye Premium Lastik Pazarı’nda da liderliğini sürdürdü.

Premium segment lokomotifimiz
Türk Pirelli’nin son 5 yıl içerisinde gerek ciro, gerekse karlılık anlamında yükselen bir grafiğe sahip olduğunu belirten Pirelli Otomobil Lastikleri CEO’su Livio Magni, özellikle pazara sunulan yeni ürünler ve premium lastik pazarının istikrarlı büyüme trendinin, elde edilen bu başarıda büyük payı olduğunu belirtti. Magni “Ürün çeşitliliğimiz, doğru pazarlama stratejilerimiz, yenileme kanalına yönelik ürün tedariğindeki başarımız, üretim ve bayi teşkilatımızın başarısı cirosal anlamda elde ettiğimiz büyümenin sebebi ve sonraki yıllar için de en büyük teminatıdır. Özellikle Premium segmentteki adet olarak yüzde 32’lik artışla yakaladığımız performans 2015 yılındaki rakamlarımıza direkt tesir etti ve Türk Pirelli’nin lokomotifi olduğunu gösterdi” dedi.