Pazar küçülürken Peugeot büyüdü

4

Peugeot Türkiye, 620.937 adetlik satışla zorlu kapanan 2018 yılında, 24.905 binek, 5.247 hafif ticari olmak üzere toplam 30.152 araç satışı gerçekleştirerek pazar payını yüzde 4.2’den yüzde 4.9’a çıkardı. Ayrıca  pazar payını en çok artıran 4. marka oldu. Bu sonuçlarla birlikte toplam satış sıralamasındaki yerini iki basamak yükseltme başarısı da gösteren Peugeot 7. sıraya yerleşti. Binek araç pazarı satış sıralamasında da iki basamak yükselen Peugeot yüzde 4.1’den yüzde 5.1’e yükselttiği pazar payı ile 8. sırada yer aldı.

BU YIL 26 BİN SATACAK

2019 yılı için öngörülerini aktaran Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç: “Türkiye otomobil pazarının 2019 yılında 520 bin adede ulaşmasını öngörüyoruz. Toplam satış hedefimiz 26 bin adetle yüzde 5 pazar payı elde etmek. Herşeyden önce müşteriyi merkeze konumlandıran yaklaşımımızı devam ettireceğiz. Yeni Peugeot Rifter model lansmanımız, hafif ticari araç pazarındaki atağımız, genişleyen ve güçlenen bayi teşkilatımız ile sürdürülebilir büyümemize devam edeceğiz” dedi.

Paylaş.

4 yorum

  1. Peugeot Türkiye ekibi pazar yönetimi konusunda cidden çok iyiler. Araçlarını da lafım yok çok kaliteli ve konforlulular 🙂

  2. Peugeot Türkiye ekibi stratejiyi çok iyi yapıyor net. Şu zamanda Pazar daralırken böyle satış rakamlarına ulaşmak her bayayğidin harcdı değil

  3. Kenan Yılmaz on

    Peugeot Türkiye ekibi cidden çok iyi bir strateji izliyor. Böyle devam ederlerse çok daha iyi yerlere geleceklerini düşünüyoruım

Yorum Yapın

Copyright 2016 OTOMOBİLPORT