OPET, Ultramarket’lerdeki ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Farklı kategorilerde alanının öncüsü markaların ürünlerine yer veren OPET Ultramarket’ler , Can Yayınları işbirliği ile artık kitap tutkunlarının da uğrak noktası olacak. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, yeni nesil market konsepti Ultramarket ile müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımlarına yeni bir boyut getirdiklerini belirterek, öncelikle 104 OPET Ultramarket’te konumlandırılan Can Yayınları stantlarının tüm Ultramarket’lere yayılması hedeflediklerini belirtti.
Yıl sonunda yaklaşık 200 istasyonda bu dönüşümün tamamlanması hedefleniyor. Ultramarket’lerde gıdadan kişisel bakıma, teknolojiden oyuncağa, ev gereçlerinden oto aksesuarına kadar pek çok farklı kategoride ürüne yer veriliyor. “in bakery by Divan”, “Starbucks on the go”, “Lipton”, “Dardanel Mister No”, “Rossmann”, “Automix” ve “TTec”, “Knorr” ve “Can Yayınları” gibi alanının öncüsü tanınmış markalarla işbirliği yapan OPET, zamanla yarışan günümüz tüketicisine, ihtiyaçlarını tek çatı altında, uygun fiyata ve taze/temiz/kaliteli bir şekilde sunuyor.