Pazara girdikten sonra bayilik yapılanmasına hız verdiklerini vurgulayan BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, çok sayıda talep aldıklarını belirtti. Ergun, başlangıçta İstanbul da iki, Ankara ve İzmir’de birer adet olmak üzere toplam 4 bayi ile satışa başladıklarını belirterek, “2024 yılında ise bayi sayısının 20’nin üzerine çıkartmayı planlıyoruz. Ayrıca ilk etapta hayata geçmiş bayilerimizin yanında tüm Türkiye’deki müşterilerimiz, BYD Dijital Bayi yoluyla bayilerimizle canlı olarak iletişim kurabilecekler.
Satın almaya karar verdiklerinde online olarak rezervasyon yaptırıp, kendilerine en yakın bayilerimizden otomobillerini teslim alabilecekler. Ayrıca bayilerimizde tüm müşterilerimizi merak ettikleri konularda bilgilendirmek üzere elektrikli otomobil danışmanlarımız görev yapacak. Bu, BYD modellerinin yanı sıra tüketicileri elektrikli otomobiller hakkında bilgilendirmeye yönelik bir hizmet olacak. Danışmanlarımız, markadan bağımsız olarak bu teknolojiyi merak edenler ve bilgi almak isteyen tüm kullanıcıları aydınlatacaklar” dedi.
“Hedef elektrikli otomobil pazarında yüzde 10 payı aşmak”
BYD ATTO 3 ile birlikte 2023 yılında satış hedeflerinin 1.500 olacağını da kaydeden Ergun “2024 yılının ilk çeyreğinde BYD HAN ve BYD SEAL modelleri Türkiye’de olacak. Elektrikli araç satışlarının her geçen gün artacağı önümüzdeki orta vadede, pazar ve piyasa koşullarına bağlı olarak yüzde 10 ve üzerinde Pazar payına ulaşmayı hedefliyoruz. 2024 yılı için ise 10 bin adetlik satış elde etmeyi hedefliyoruz. Müşterilerimizin kredi çözümleri için de BYD Finans’ı devreye aldık, böylece müşterilerimizin kredi ihtiyaçlarına en kısa ve güvenli yoldan yanıt vermek istiyoruz” şeklinde konuştu.