Ağır vasıta lastik satış adedi 2 milyonu aştı. Michelin Türkiye Ağır Vasıta Lastikleri Ticari Direktörü Akçagöz, “Yıl boyunca 1 milyon 700 binin üzerinde ağır vasıta lastiği, 450 binin üzerinde de kaplama lastik satıldı. Pazarda toplam sırt tüketimi 2 milyon adedin üzerine çıktı, Son 3 ayda yüzde 15’in üzerinde büyüyerek ekonomiye olumlu etki yaratan ağır vasıta lastikleri pazarı yılı toplamda en az yüzde 5’lik büyüme ile kapatacak” açıklaması yaptı.

Akçagöz, “Türkiye, süregelen kentsel dönüşüm, mega projelerin katkısıyla Avrupa bölgesinde ağır vasıta pazarında stratejik bir rol üstleniyor. Bu güçlü yapısı nedeniyle ülke olarak performansımız Michelin Grubunun tüm Avrupa sonuçlarının da başarısını doğrudan belirliyor.
Michelin Türkiye’nin performansı, Avrupa bölge sonuçlarını direkt etkiliyor.” İfadelerini kullandı. Akçagöz, yıl boyunca 1 milyon 700 binin üzerinde ağır vasıta lastiği, 450 binin üzerinde de kaplama lastik satıldığını kaydederek, pazarda toplam sırt tüketiminin 2 milyon adedin üzerine çıktığını, son 3 ayda yüzde 15’in üzerinde büyüyerek ekonomiye olumlu etki yaratan ağır vasıta lastikleri pazarının yılı toplamda en az yüzde 5’lik büyüme ile kapatacağını aktardı.