İLK kez 2013 yılında başlayan Shell Select marketlerinin sayısı ülke çapında 1000’e çıktı. 81 ile yayılan marketlerde, şirket, bünyesindeki uzman bir ekibin çalışmalarıyla 120’si deli2go olmak üzere, sayısı toplamda 1000’in üzerindeki çeşitle ürün gamını oluşturdu.
Her gün 1 milyon kişinin uğradığı Shell Select, Euromonitor 2023 yıl sonu verilerine göre, bir kahve zinciri olmamasına rağmen Türkiye’de en çok kahve satan ilk 5 firmadan biri haline geldi. Birkaç yıl öncesinde yılda 3 milyon kahve satışı yapan şirket, söz konusu rakama bu yıl birkaç ayda erişirken, 2024 sonu hedefi olarak 18 milyon adet belirledi.
“Akaryakıt gelirini Select satışlarıyla ikiye katlayan bayilerimiz var” açıklaması yapan Shell&Turcas CEO’su Emre Turanlı, “Select marketlerimiz ve deli2go ürünlerimizle misafirlerimizin seyahatlerini gerçek anlamda konfor ve lezzet yolculuğuna çevirmeyi amaçladık.
Shell marketimizin bulunduğu 1000 istasyonumuz bu kapsamda sunduğumuz hizmetleri kaliteden ve güler yüzden ödün vermeden sürdürüyor. Bir yıla yakın süredir deli2go ürünlerimizi istasyonlarımız dışında da satışa sunuyoruz. Deli2go Truck ismini verdiğimiz mobil bir aracımız, Select istasyonlarımızdaki ürünlerimizi konser, festival, yarış gibi sosyal etkinliklerin olduğu yerlerde misafirlerimize ulaştırıyor” dedi.