Elektrik dünyasında hedefler sürekli yukarı doğru revize ediliyor. Hyundai, elektrikli otomobillerdeki pazar payını 2030 yılına kadar yüzde 7’ye çıkarmayı hedefliyor. Şirket ayrıca, 2030 yılına kadar 17 BEV model daha piyasaya sunularak 1.87 milyon adet satış bekleniyor. Hyundai ayrıca, orta ve uzun vadeli finansal hedeflerini de paylaştı. Hyundai, elektrifikasyon için 16 milyar dolar yatırım ayırırken, tüm yeniliklerini Hyundai ve Genesis markaları altında gerçekleştirecek.
Güney Koreli markanın mobilite değer zincirindeki inovasyonun temel taşı olan Singapur’daki Hyundai Motor Global İnovasyon Merkezi (HMGICS), insan merkezli bir üretim inovasyon platformu inşa edecek.
Hyundai, Kore ve Çek Cumhuriyeti’ndeki mevcut BEV üretim tesislerine ek olarak yakın zamanda hizmete açacağı Endonezya fabrikasından da yararlanacak. Böylelikle, BEV üretim üslerini kademeli olarak genişletmeyi planlıyan Hyundai, tüm pazarlara daha aktif bir şekilde hizmet edecek. Ayrıca Hyundai, gelecekteki BEV’lerin rekabet gücünü artırmak için pil tedariğini de çeşitlendirecek.