Renault, 2018 yılının ilk çeyreğinde toplam pazar liderliğini koruyor. 18 yıldır binek pazar lideri olan marka yılın ilk çeyreğinde yüzde 16.5 pay ile konumunu sürdürüyor. 9 bin 98 satış adedi ile Türkiye’nin en çok tercih edilen modeli Megane Sedan olurken, Symbol, Clio HB, Clio ST ve Captur modelleri kendi sınıflarında lider konumda bulunuyor. Dacia markası, toplam pazardan elde ettiği 4,2 pay ile marka sıralamasında 7. Sırada yer alıyor. Duster ve Lodgy kendi segmentlerinde lider konumda.
30 BİNE KOŞUYOR
Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş: “Renault Grubu markaları ile yılın ilk çeyreğinde 29 bin 268 satış kaydederek toplam pazardan 18,5 pay elde ettik. Renault olarak 2017 yılında elde ettiğimiz toplam pazar liderliğini, ilk çeyrekte de korumanın gururunu yaşıyoruz. Megane Sedan’ın Türkiye’nin en çok tercih edilen otomobili unvanını yeniden elde etmesinden de ayrıca mutluluk duyuyoruz.
Dacia, marka sıralamasında 7. sırada
Dacia markası, binek+hafif ticari araç pazarında kaydettiği 6 bin 726 satış adedi ve 4,2 pay ile 7. marka konumunda yer alıyor. Mart 2018’de Türkiye lansmanı gerçekleştirilen Yeni Duster, C SUV segment lideri, Lodgy ise C4 segment lideri olarak yer alıyor.