Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM) dünyada müşteri ilişkileri yönetimi sektörünün en prestijli ödülü olarak kabul edilen Contactcenterworld.com Ödülleri’nde En İyi Müşteri Deneyimi kategorisinde birincilik, En İyi Çağrı Merkezi Tasarımı kategorisinde de ikincilik ödülüne layık görüldü. Özellikle otomotiv sektöründe sunulan ürün ve hizmetlerde benzerliklerle karşılaşılmasından hareket eden Doğuş Otomotiv’in; müşterilerine benzersiz bir deneyim yaşatmak, iletişimin her anında onlara değerli olduklarını hissettirmek, her türlü istek ve ihtiyacına cevap vermek amacıyla hayata geçirdiği Değer ve İlgi Merkezi (DİM), henüz ilk yılında farkını ortaya koymayı başardı. DİM, bu yıl 11’incisi düzenlenen ve müşteri ilişkileri ile çağrı merkezi yönetimi sektörünün dünyada en prestijli ödülleri olarak kabul edilen Contactcenterworld.com Ödülleri’nde iki ödül kazandı. 34 kategoride her biri kendi sektöründe lider 45 firmanın finale kaldığı ödüllerde, Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi En İyi Müşteri Deneyimi kategorisinde birincilik, En İyi Çağrı Merkezi Tasarımı kategorisinde de ikincilik ödülü kazandı.