Avrupa pazarlarında bu yılın ilk çeyreğinde yüzde 10 artışla 319 bin 737 adetlik satışa ulaşan Toyota pazar payını 0.2 puan artırarak yüzde 7.3’e yükseltti. Avrupa satışlarının yaklaşık 230 bin adedi elektrikli, tam hibrit, plug-in hibrit ve hidrojen yakıt hücreli araçlardan oluştu. Japon marka Türkiye pazarında da hibritteki liderliğini sürdürüyor.
Toyota, Türkiye’de ilk 3 ayda 8532 adetlik tam hibrit satışı gerçekleştirdi ve tam hibrit pazarındaki yüzde 75’lik pazar payıyla bu segmentteki üstünlüğünü bir kez daha ortaya koydu. Markanın Türkiye’de en çok tercih edilen tam hibrit modelleri sırasıyla 4035 adetle Corolla Sedan Hybrid, 2348 adetle Toyota C-HR Hybrid, 1391 adetle Corolla Cross Hybrid ve 576 adetle Yaris Cross Hybrid oldu.
Bununla birlikte ilk çeyrekte Avrupa’da en çok tercih edilen Toyota hibrit modelleri ise Yaris Cross Hybrid (49 bin 186), Corolla Hybrid (41 bin), Yaris Hybrid (39 bin 410), Toyota C-HR Hybrid (30 bin 274) ve RAV4 Hybrid/Plug-in Hybrid (24 bin 327) şeklinde sıralandı.