Otomobil dünyasında yeni moda, üreticilerin yan markalar çıkartıp farklı müşteri kitlelerine hitap etmesi. Daha çok lüks ürünleri ayrıştırmakta kullanılan bu yöntem birçok üretici tarafından tercih ediliyor. Mercedes’in Maybach, Toyota’nın Lexus, Honda’nın Acura, Nissan’ın Infiniti örneğinde olduğu gibi Koreli üretici Hyundai da Genesis ile farklı bir kulvara adım atıyor. Bu yılın başından itibaren ayrı bir marka olarak konumlanmaya başlayan Genesis ailesi, genişleyeceğinin sinyallerini verdi.
Şu anda Uzakdoğu, Çin ve Kuzey Amerika pazarında satışları başlayan modellerin, motor yelpazeleri Avrupa’ya uygun hale getirilince satışları için start verilecek. Equus yerini alacak bir sonraki model G90’nın Kore pazarında satılmasına bu yılın sonlarında başlanacak.
2020 yılına kadar 6 yeni Genesis modelinin üretilmesini planlayan marka, hibrit, tümüyle elektrikli motorları da kullanan SUV dahil, coupe versiyonlarını da tanıtacak.