Yüz tanıyan Forester sipariş topluyor

0

Kasım ayında Türkiye’de satışa sunulacak olan. YENİ Subaru Forester e-BOXER için ön ödemeli sipariş alınmaya başlandı. Tamamen yenilenen gövde tasarımı ve hibrit teknolojisiyle Subaru Forester e-BOXER Kasım ayında satışa sunuluyor. Elektrikli motor desteğini BOXER Motor teknolojisi ve Simetrik Sürekli Dört Çeker Sistemi ile birleştiren Yeni Forester’da yakıt verimliliği, tepkisel hızlanma ve zorlu yol kabiliyetinde önemli gelişme sağlandı.

Subaru’da ilk kez kullanılan Yüz Tanıma Teknolojisini de içeren İleri Güvenlik Teknolojileriyle donatıldı. Yeni eklenen Acil Durum Şeritte Kalma Asistanı ve Hız Sınırlayıcı özelliklerini de içeren EyeSight Önleyici Güvenlik Sistemi Yeni Forester’da standart olarak sunuluyor. Güvenlik özelliklerine Arka Çarpışma Önleyici Frenleme Sistemi eklenen Forester’da arazide yol hakimiyeti sağlayan X-Mode özelliği ise artık iki kademeli.

Gelecek teknolojiler için tasarlanmış yeni nesil bir altyapı olan Subaru Global Platform üzerine inşa edilen Yeni Forester, daha sağlam şasi tasarımı, daha dengeli yol tutuşu ve daha pürüzsüz sürüş keyfi sunuyor.

Simetrik Sürekli Dört Çeker Sistemi ve elektrik destekli 2,0 litrelik BOXER motorun kombinasyonuyla daha pürüzsüz sürüş, %30 daha verimli hızlanma ve son derece başarılı bir performans sağlanıyor. Elektrikli motor, %80’i yenilenmiş olan Lineartronic şanzıman ile entegre bir şekilde tasarlandı. Subaru e-BOXER sistemi, özel 2,0 litrelik direkt enjeksiyonlu motorla elektrik motoru arasındaki güç dağılımını sürüş koşullarına en uygun şekilde ayarlayıp 3 sürüş modundan birini etkinleştiriyor: Benzinli Sürüş Modu, Elektrikli Sürüş Modu (EV) ve Elektrikli Motor Destekli Sürüş Modu.

Hareketsizken ya da düşük hızlarda seyrederken araç tüm gücünü elektrik motorundan alıp sessiz ve sıfır emisyonlu bir sürüş deneyimi sağlıyor. Yeni model, aracın ve akünün durumuna bağlı olmak üzere 1,6 km mesafeye ve 40 km/s hıza kadar sadece elektrik motoruyla çalışabiliyor. Ortalama hızlara çıkıldığında hem elektrikli motordan hem de ana motordan güç alınarak seri, lineer ve yakıt tasarruflu hızlanma elde edilirken yüksek hızlara gelindiğinde 2,0L DI BOXER hem araca güç veriyor hem de aküyü şarj ediyor.

e-BOXER, şehir içi sıkışık dur/kalk trafiğinde ve sürücünün kullanım koşullarına göre ortalama olarak trafikte yakıt tüketimini 2,0L benzinli modele kıyasla %10’a kadar iyileştiriyor.

 

Paylaş.

Yorum Yapın

Copyright 2016 OTOMOBİLPORT