İtalyan akrabalar güçlerini birleştirdi

0

FCA çatısı altındaki İtalyan markası Alfa Romeo’da yeni bir dönem başlıyor. Marka, geleceğe yönelik stratejisinde akrabası Ferrari ve Maserati’yle entegrasyona girerek, daha sporcu, daha sofistike ve çok daha premium bir yapılanmaya gidecek.

Alfa Romeo ve Jeep Marka Direktörü / Fer Mas Şirket Müdürü Sinan Saip Bel.

İtalyan markalar deyince ilk akla gelen Ferrari ve Maserati, bu güçlerini diğer bir akrabası Alfa Romeo için daha yoğun kullanmaya hazırlanıyor. Ülkemizde Tofaş çatısı altında temsil edilen Alfa Romeo, global olarak yeni bir yapılanma ve konumlamaya gidiyor. Alfa Romeo ve Jeep Marka Direktörü / Fer Mas Şirket Müdürü Sinan Saip Bel, “İtalya’da FCA grubu içindeki Ferrari ve Maserati markalarıyla ciddi bir entegrasyon kararı alındı. Üretimde özellikle Alfa Romeo Giulia QV’de, Ferrari altyapısı ve şasenin bir kısmındaysa Maserati etkisi göze çarpıyor. Alfa Romeo’nun bu yeniden konumlanma ve doğru stratejilerle yıllık global satış adetlerinin 60 bin gibi adetlerden 200 binli adetlere yükselmesi planlanıyor” açıklaması yaptı.

YENİ BİR DÖNEM

İtalyan marka Alfa Romeo’de “Şimdi markamız için de yeni bir dönem başlıyor” diyen Sinan Saip Bel, “Artık hepimizin bildiği Giulia, Stelvio gibi yeni ve karakteristik modeller dikkatleri çekiyor. Bu gelişmeler markanın model atağının bir göstergesi. Ayrıca özellikle teknoloji transferleri ve yol haritası kapsamında Alfa Romeo’yu Türkiye’de Maserati’ye artık daha yakın konumlandırmaya başladık” dedi.

SATIŞLAR ARTIYOR

Bu kapsamda nisan 2016’da yenilenen Giulietta modelimizi satışa sunduklarını belirten Marka Direktörü Bel, “Bu yenilikle birlikte Giulietta’nın dizel otomatik versiyonu da ürün gamına katıldı. Alfa Romeo’nun sportif ruhunu öne çıkaran 4C ve 4C Spider’ı da müşterilerimizle buluşturduk. Geçen yılı yaklaşık 650 adetlik satışla kapattık. Bu yıl ise Giulia ve Stelvio modelleri, Alfa Romeo’nun gücüne güç katacak” açıklamasında bulundu.

HEDEFLER DE YÜKSELDİ

Alfa Romeo ve Jeep Marka Direktörü / Fer Mas Şirket Müdürü Sinan Saip Bel

Alfa Romeo ve Jeep Marka Direktörü / Fer Mas Şirket Müdürü Sinan Saip Bel 

Temsil ettiği markaların 2016 ve 2017 rakamlarına da değinen Sinan Saip Bel, “Alfa Romeo’da geçen yılı yaklaşık 650 adetlik satışla kapattık. 2017 yılsonu satış hedefimizi yaklaşık 750 adet olarak belirledik. Alfa Romeo ve Jeep olarak markalara birlikte baktığımızda ise 3 bin 250 adetlik bir satış hedefimiz var. Yeni modellerde satışlar ise bu yıl oldukça hareketli başladı. Kısa süre önceye kadar 2 adet Giulia QV modeli satışı gerçekleştirirken bu rakam, İstanbul Autoshow 2017’den hemen sonra 3’e ulaştı. Yine aynı şekilde 4C Spider’den de şu ana kadar 6 adet (4C Coupe ve Spider) satışı gerçekleştirdik” dedi.

Grand Cherokee Trackhawk siparişleri başlıyor

Fer Mas olarak satış adetlerinde istikrarlı bir büyüme gerçekleştirdiklerinin altını çizen Bel, “Ferrari’deki satışlar hedefinde seyrederken, Maserati’de Ankara ile bayilik yapılanmasını başlattık. Sırada Bursa ve Antalya bayileri var. Maserati’de satış adetleri olarak ise bu yıl Türkiye’de ilk kez 3 haneleri geçeceğiz. Jeep tarafına bakacak olursak eğer, yılın son döneminde satışa sunacağımız 9 ileri otomatik şanzıman gibi özelliklere sahip Jeep Compass için ilk etapta 200 adetlik bir satış hedefi belirledik. Grand Cherokee Trackhawk için ise Ocak 2018’de sipariş almaya başlayacağız” diye konuştu.

 

 

Paylaş.

Yorum Yapın

Copyright 2016 OTOMOBİLPORT